Tuesday, April 15, 2008

اگر بار گران بودیم ترور شدیم رفت ! ـ





یک نفر امروز داشت اتاق منو می‌پایید !!! ـ
شاید فکر کنید یکی از این مامور مخفی‌های با عینک دودی بوده یا یک مامور مخفی که عین فیلم‌ها با لباس سوپورها مثلاً دارن جارو می‌زنند ... ولی اوضاع خیلی بدتر از این حرف‌هاست !!!ـ
مشاهده کنید :ـ
تصویر یک
تصویر دو
اسراییلی‌ها معمولاً از دخترهای خوشگل و ثکسی برای فریب عوامل شجاع دشمن ( مثلاً من ! ... مثلاً ؟! ) استفاده می‌کنند
من همینجا اعلام می‌کنم که سربازان ایران خیلی به خودشون مسلط بوده و هیچگونه شماره‌ای به عوامل استکبار جهانی نمی‌دهیم ... از رو هم نمیره ! هنوز نشسته همونجا ! " مگه از خودت پدر برادر نداری ؟؟؟ " ـ ... ـ
بابت کیفیت تصویر هم شرمنده ... دو مگا پیکسل با زوم چهار بهتر از این نشد
...
حالا کدوم حالت معقول تره ؟
الف )‌می‌خوان این سرباز غیور اسلام رو از راه به در کنن ؟؟؟ و مورد ب
ب )‌من خیلی خوشتیپ و دخترکش هستم ؟
ج ) عین این فیلمها من قدرت خاصی دارم که خودم نمیدونم و ومپایرها ... و ب ؟
د ) ب و اینکه ممکنه همجنسباز باشه و هدفش دختر طبقه بالایی باشه ؟
ر ) اصلاً به من هیچ ربطی نداره و مورد ب ؟
ف ) مگه از خودت جی اف نداری و ب
ک ) خاک بر سرت بجای این خزعبلات برو پیشش ؟ ... و ب ؟
ه ) خدا شانس بده ... و ب ؟
ی ) نمیدونم اما ب صحیح است ـ



یه سوال ؟
اسم این رقص چیه ؟؟؟
اون رقص



نکته بعدی بازی استاد دفاع یا
master of defense
بود که به خیال خودم همچین خفن رفتم که رکوردم توی سایتش ثبت بشه اما خب در مقایسه با همه رکوردها که بالای دویست و پنجاه بود میشد به صدوهشتاد من گفت پشه !!! ـ
ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home