Tuesday, March 25, 2008

باز عید با ماهی‌های فراوان





اول از همه اینکه امروز پیام جدیدی دیدم درخصوص فتوبلاگم که دارم راه میندازم و جالبه که هنوز هیچ فعالیتی درخصوصش صورت ندادخ امروز این پیام رو راجع بهش دیدم

This blog is under review due to possible Blogger Terms of Service violations, and is currently unpublished. You can view your blog's posts here in Blogger, but not make any changes.
View Blogger Terms of Service - Contact Blogger Support

البته باهاشون مکاتبه کردم و خوشبختانه سو تفاهم برطرف شد و بابت تحملی که به خرج دادم در ایمیلشون تشکر کردن ولی به هرصورت آدم شوکه میشه سر صبحی وقتی مثل بی‌جنبه‌ها میاد ببینه کسی کامنتی چیزی نذاشته میبینه بلاگش بلاک شده و اینا ... ـ
علت ایجاد فتوبلاگم این نیست که خدای نکرده کنکور فوق در پیش دارم و وقتم کمه ولی خب گاهی به سرم میزنه دنبال عکسهای جالب بگردم و یا عکس درخصوص موضوعی خاص مثل متن‌های تصویری

$$___$$_____$$_____$$$$$$____$$$$$$__$$$$___$$$$__
$$___$$____$$$$____$$____$___$$____$__$$$___$$$___
$$$$$$$___$$__$$___$$$$$$____$$$$$$____$$$$$$$____
$$___$$__$$$$$$$$__$$________$$__________$$$______
$$___$$_$$$____$$$_$$________$$__________$$$______

$$____$$__$$$$$$__$$_____________$$__
$$$___$$__$$_______$$_____$_____$$___
$$_$__$$__$$$$$$____$$___$_$___$$____
$$__$_$$__$$_________$$_$___$_$$_____
$$___$$$__$$$$$$_______$_____$_______

$$$$___$$$$_$$$$$$_____$$_____$$$$$$_____$$_
_$$$___$$$__$$________$$$$____$$____$___$$$$
__$$$$$$$___$$$$$$___$$__$$___$$$$$$_____$$_
____$$$_____$$______$$$$$$$$__$$___$$_______
____$$$_____$$$$$$__$$____$$__$$___$$____$$

و خب با خودم فکر کردم همینطور این عکسها رو جمع کنم به یک آرشیو عکس خوب با تگهای فارسی تبدیل میشه ... حالا درسته کمی وقت میبره اما کار جالبیه و روزی به خودم میبالم که همچین همتی کردم ... ـ
به رودی راه اندازی میشه ... به محض اینکه اجازه بدن داخلش پست بذارم

. ـ
بقیه رفتن مسافرت و تنهایی بدجوری فاز میده ! همش توی این فکرم که خدمت زودتر تموم بشه برم سر کار و شده یه 40 متری برای خودم با پس‌اندازم رهن کنم ... خدمت ! ... اسمشو بذارن برده‌داری هم بد نیستهاآآآآ !!! بیشتر بهش میخوره ... از فردا دوباره باید بریم پادگان ... مردم آزاری که شاخ و دم نداره !... وقتی کاری نیست هم باید بریم ، اونم توی عید و جالب اینکه توی عید متوجه میشی تمام کارهایی هم که روزمره انجام میشه میتونه انجام نشه و آب از آب تکان نخورد ! مثلاً همین ایام عید کاری انجام نمیشه ... تمام اون کارهایی که اگه یک روز انجام نشه رنگ از رخسار سرهنگ مرهنگها میپره : انجام نمیشه و هیچی هم نمیشه ... شاخ و دم نداره که ... ـ


ماهی‌ای که امسال برای هفت‌سین مادرعزیزترازجان خریدن خیلی زیباست ... اگه یکی بگه این یک پرنسس زیبا بوده که الان ماهی شده من باور می‌کنم و شدیداً نفرین می‌کنم اونایی که این موجودات زیبا و بی‌آزار رو از دریا می‌گیرن ... دریا رو از این موجودات زیبا می‌گیرن ... دلم کباب مبشه هروقت میبینمش ... از طرف دیگه تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که این روزای آخر عمرش آب ظرفش رو زود زود عوض کنم ... ـ
برو بچ ، کسی آکواریوم بزرگ نداره بدم بهش برای اون آکواریوم ؟؟؟


البته رنگ و روش خیلی بهتر از چیزیه که در عکس دیده میشه
ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home