Saturday, April 12, 2008

w810i playback failed problem





چگونه این مشکل را حل کنیم ؟ پاسخ :ـ
اگر از طریق سرچ به این قسمت آمدید خیالتان راحت ! حتماً مشکلتان رفع خواهد شد
تا همین چند روز پیش گوشی دبلیو 810 من با کارت حافظه اورجینالش بسیار عالی عمل می‌کرد تا اینکه چند روز پیش یک کارت 2 گیگابایتی از میلاد نور خریدم
افتضاح ! هیچیک از فایلهای ویدئویی به خوبی اجرا نمی‌شد و دائم پیام فوق را میداد . به هر سایتی که بگویید رفتم به تمام انجمنها سر زدم تا اینکه در یکی از آنها گفته بود بجای کارت سونی مارک دیگری بخرید
در طبقه پنجم پاساژ میلاد نور دو موبایل فروشی هست یکی از یکی کلاهبردارتر و شارلاتان تر : اولی همونی که حافظه موبایل تقلبی رو بهم فروخت و دومی که می‌گفت حاظه بیشتر از یک گیگ به این گوشی نمیخوره و در جواب اینکه در سایتش نوشته بهم خندید و گفت توی یک پیکان جای 4 مسافر هست ولی میشه بیست نفر سوار کرد و خلاصه فهمیدیم کارت حافظه 2 و 4 گیگ نداره میخواد یک کارت یک گیگ بهمون غالب کنه
درنهایت به مرکز کامپیوتر شهرک غرب رفتم که روبروی همان میلاد نور هست و در انتهای راهروی سمت راستی در همان طبقه اول یک جوان هم سن و سال خودم با یک نگاه به کارت مموری اسبق گفت تقلبیه . منم که امروز انواع شارلاتان بازیهای فروشنده‌ها رو دیده بودم گفتم حتماً اینم یک نقشه برای انداختن یک جنس قلابی بهم ریخته ولی طفلک مردونه کارت اورجینال رو باز کرد و نشونی‌های اصل بودنش رو بهم گفت و انصافاً خیلی توی چشم نبود و اگر آدم ندونه به راحتی اشتباه میگیردش و در آخر کارت 4 گیگ را با شرط اینکه اگر مشکلی پیش اومد پسش بگیره بهم داد ... نتیجه خارق‌العاده بود : طبعاً این حجم حافظه کمی بالا آمدن گوشی را کند می‌کند ولی حال کردم ! تمام ویدئوها با کیفیت زیر بدون کوچکترین ایرادی اجرا می‌شوند
3gp
Video : 160 kps - 176x144 qcif - frame rate:14.985
Audio : 128 kps - 2 chanels stereo - 44100 Hz
تازه بیخیال شدم کیفیت تصویر بالاتر رو امتحان کنم چون الانش عالیه چرا بیشتر بشه ؟
و چندتا ترفند که در این خصوص لازمه بدونین : ـ
ــ به محض جاگذاری کارت در گوشی دبلیو810 آی کارت را فورمت کنید
ــ اگر مشکلی در تشخیص کارت بود در مای کامپیوتر از گزینه فایل فرمت را انتخاب و فرمتش کنید ( من کردم و نتیجه را هم خواندید ) ـ
ــ من برای تبدیل ویدئوهایم به فرمت گفته شده از نرم افزار کانورتر موبایل :ـ
Allok 3gp
استفاده کردم
در پایان باید بگویم تازه قدرت موبایلم را شنیدم ... ـ
علت نوشتن این پست این‌ بود که یک - حواستان باشه از آن دو شارلاتان خرید نکنید
دو - آدرس مرکز کامپیوتر شهرک - راهرو سمت راستی - آخرین مغازه را اگر ساکن آن اطاف هستید به یاد داشته باشید
سه - خودم چندین روز درگیر این قضیه بودم و هرچی میگشتم پاسخ درخوری در سایت‌های فارسی ندیدم و الان فکر می‌کنم اگر کسی با سرچ این پست را پیدا کند و بخواند مشکلش برطرف می‌شود
چهار - حتی خود من تا دیروز نمیدانستم دبلیو810آی تا چه حد ویدئویی را ساپورت می‌کند چراکه در سایت سونی اریکسون کمی پایین‌تر از تنظیماتی که گفتم را گفته بود

کمی هم می‌خوام منت بذارم !!! من کلی وقت برای پیدا کردن این راه حل گذاشتم و کلی هم طول کشید تا نوشتمش . می‌خوام بگم مدیونمی که یک بار اگر قضیه مشابهی برات پیش اومد راه حل رو در یک جای قابل دسترسی برای عموم در اینترنت بنویسی ... خود دانی

w810i playback failed solution 2GB 4GB how to fix it
ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home