Friday, March 28, 2008

جشنواره نوروزی وبلاگستان فارسی






حرکت جالبی از سوی تنی چند از دوستان در وردپرس صورت گرفته که باعث می‌شود خصوصاً افرادی که مثل من خیلی علاقه به وبلاگ خواندن دارند با وبلاگهای بیشتری آشنا شده و دوستان جدیدی بیابند
شرایط شرکت در این قضیه بسی سهل و آسان بوده و کافیست روی لوگوی مسابقه در پایین کلیک کنید و مختصر و مفید از نحوه شرکت آگاهی کسب کنید



ـ





√جوابیه


  • عادتمند عزیز نظر به آگاهی از این مطالبی که فرمودید مرتباّ هی به شما سر می‌زنم ... همه مثه تو باشن بسی خوب خواهد بودندی



  • ققنوس جان دوست اندیشمند و ارزشمندم طبق معمول با یک کامنت کلی شرمنده و ذوق مرگمان نمودی !!! دست شما درد نکنه ... راستش خودم هم نمیتونم بیام بازدید وبلاگم و به سربرگش نگاه نکنم ... کلی روش کار کردم و کلی هم باهاش می‌خندم و دقیقاً آن نشان هسته ای منو هم کشته




  • آوین جان من هم به مرض " عقده کامنت " دچار شدم ( برخلاف اوایل که حتی لینک کامنت رو حذف کرده بودم ) و هرچی کامنت گذاران پرحرف تر باشند ذوقمرگی من بیشتر میشه




  • راننده تاکسی عزیز تو حق داری اینو بگی ... خداییش همیشه لطف داری و سر میزنی ( خداییش منم تو مرام کم نیاوردن انصافاً همیشه در بازدیدهایم هستی !cowboy ‌) ـ

    ـ
  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home