Monday, November 3, 2008

کی به کیه اینجا کجاست اینو کی .... ؟؟؟! ـ







یکی از مشکلات سازمان ما این است که طرف دلپیچه داره میگه سرم درد میکنه !!! ـ
امروز یه بابایی اومد توی بخش آی تی گفت من یک فایل دارم که ۴۰ صفحه است ولی وقتی پی دی اف می کنم ۱۰۰ صفحه میشه . قصه رو خلاصه کنم همه همکارا هی پرسیدن چی بعد دیدن نمیدونن پاس دادن به بغلی و بدبختی من دم در میشینم و کسی نبود پاس بدم این بود که گفتم فایلت رو بیار ببینم چی می فرمایین
فایل رو آورد اولاً پسوند نداشت و دوم اینکه پسوند نوشتیم براش دیدیم فایده نداره ... و درنهایت : فهمیدیم یارو منظورش اینه که " فایلش ۱۰۰ صفحه هست ولی فقط می خواد ۴۰ صفحه اش را پی دی اف کند و بقیه را نمی خواهد !!"‌ـ
فکر می کنم اینطور مواقع باید طرف را زد !!!! ـ
ـ


√جوابیه


  • هبوط جان با نگاه ژرفمان ، اومدیم در اقیانوس مطلبت شیرجه بزنیم خوردیم به ته استخر !! ـ
    ـ
  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home