Sunday, September 21, 2008

سر در نمیارم





تا حالا فکر می کردم اون حرکتی که طرف زبونش رو دور دهنش می چرخونه ... به آرووووومــــــی ... خیلی آسونه و طرف رو خیلی جذاب می کنه ولی امروز چند نمونه دیدم و قانع شدم که اینطور نیست ... !!!‌ـ

گاهی یاد دادن یک مساله ساده به یک گربه کار ساده تری هست تا اینکه به سک بابایی بفهمونی که الاغ وقتی با کسی کار داری نباید مسیج بدی که به من زنگ بزن باید بهش زنگ بزنی یا اگه مسیج دادی و منت کشیدی که به من زنگ بزن دیگه نگو نیم ساعت دیگه به من زنگ بزن ... یه دختر خوشگل و جیز باشه این کار رو میکنم ولی تو نه ! ـ

مشعوف ! وقتی میگم سر کارم ، دستم بنده ، نمیتونم حرف بزنم بعنی مودبانه بهت میگم خبر مرگت خداحافظ دیگه زر نزن ( قضیه بشین و بفرما و بتمرگ : یکیشونو انتخاب کن !! ) نه اینکه بگی "اوکی فهمیدم فقط یک سوال دیگه ... !" ـ

بعضیا خیلی خوشگل هستن ... خیلی ... چرا میان توی اینترنت دنبال دوست پسر می گردن !؟
بعضیا می‌خوان دوست پسر پیدا کنن فقط عکس چشمشون رو می‌ذارن .. اونی که دنبالت بیاد خیلی جواده !!!ـ
یکی دیگه ازدواج کرده توی پروفایلش هم می نویسه ... چرا ازدواج کردی خب ؟ ... این یعنی چی ؟؟؟ یعنی بی شوهری انقده بیداد کرده که یارو توی وب می خواد جار بزنه آی همه اونایی که منو میشناسین من ازدواج کردم !!! ـ
اونیکی فرق جنسیت مرد و زن رو نمیدونه
یکی دیگه میاد بجای عکس خودش عکس یکی دیگه رو میذاره ... این یک مریضیه نه !؟
بعضیا خوشگل نیستن ... چرا دنبال دوست پسر نمی گردن ؟؟؟

ـ


ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home