Tuesday, July 29, 2008

آدمی را آدمیت ... ـ







این مغازه یا نمایندگی ماد ایران دو کارتریج پرینتر را صحیح و سالم از من تحویل گرفت که شارژ کند ولی هردو را خراب تحویل داد . کارتریج رنگی که به کل منهدم شده و جوهر داخلش نمی‌ماند و کارتریج سیاه و سفید هم ریپ می‌زند . نکته جالب اینکه ایشان به عوض عذرخواهی مدعی شدند که کارتریج من از اول خراب بوده !!!! با لبخند بهش گفتم من که نمی‌خواهم بکشمت بنابراین می‌تونی بابت گندی که زدی عذرخواهی کنی ... کار به بالا رفتن صداها کشید ... وقتی بیرون اومدم نگهبان پاساژ گفت خیلی مشتریها با این حرفشون میشه هیچوقت هم زیر بار نمیره

شکم سیری همینه دیگه ... بعد میگن مردم نون ندارن بخورن ! ... این مشتری داریه آدم کاسب نیست ... چی شده که ایرانیها اینطوری شدن ولی در تمام دنیا احترام به مشتری حرف اول رو میزنه ؟؟؟ ... خب شاید اگه این احمق تعداد زیادی مشتری رو یکجا از دست بده آدم بشه و دیگه این رفتار رو با کسی انجام نده . خب ! من به دوستانم معرفیش کردم که برای اونا این تجربه تلخ تکرار نشه
ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home