Monday, August 31, 2009

برای کی بنویسم ؟؟







یک سری حرفها رو نمیشه توی این مملکت گفت یک سری را نباید و یک سری را هم بگی مردی !!؟

اما ترجیح می دهم بگویم . مخصوصا حرفهایی که از ترس مردم نمی شود گفت . دولت که تکلیفش روشنه ... اما همین مردمی که ریخته بودند به خیابان که یکی از اهدافشان آزادی بیان بود را هم عرض می کنم که نمی شود با ایشان حرف زد !! من می خواهم بگویم لوبیا سبز هم میامد چیزی عوض نمیشد که نمیشد ... پالان عوض می شد ... جالب اینجاست که با این حرف هم طرفداران دولت و هم مخالفان کله آدم را می کنند ! یا مثلا می خواهم بگویم جماعت ایرانی لیاقتتان باور کنید همین هست ! چرا این بلا سر مردم کشور سوییس یا ژاپن نمی آید ؟؟ خود خرتان مگر نبودید که ریختید خیابان شاه را بیرون کردید حالا معترضید و می خواهید اینها بروند که چه کسانی بیایند مثلا !!!؟؟؟
یا می خواهم بگویم آقای ریش سفیدی که می نشینی داد سخن سر می دهی که شما جوانان باید ال کنید و بل کنید ! مردک گوسفند : کاباره ات را رفتی - عیش و نوشت را کردی - خانم بازیهایت را کردی بعدش انقلاب کردی حالا هم ارد می دهی جوانان بروند عوضش کنند ؟؟؟ می خواهم این آخر عمری ات را با مزایایی که این دولت در اختیارت گذاشته مثل آن کارت اتوبوس که به هر راننده اتوبوسی نشان می دهی می گوید این مال ما نیست بگذرانی چه خوب چه بد آشیست که خودتان پختید حالا نوش جان کنید
آنها هم که از نسل گذشته هستند و می گویند ما هیچ کاری نکردیم دقیقا گناهتان همین بود !!!؟
خودم هم یکی از این جماعت هستمآآآآ ! نمیگم تافته جدا بافته هستم منم مثل همه ایرانیها دروغ می گویم پشت سر این و آن از دوست و آشنا صفحه می گذارم در اداره تا بتونم از کار در میرم ( کمتر از بقیه ) اصلا پیشرفت ایجاد نمی کنم چون پول توش نیست اگه دست بده دوست و آشنای خودمو استخدام می کنم ( خدا رو شکر هنوز کاره ای نشدیم که دله دزدی کنیم !‌) و مثل همه ایرانی ها هرجا می شینم مثل یک کارشناسی که مو توی سیاست سفید کرده از سیاست می گوییم و تحلیلهایی که معلوم نیست از کجا آورده ایم و هر سال می گوییم کارشان تمام شده و نفسهای آخر است تا بلاخره یک روز که اتفاق افتاد بگوییم "دیدی ؟ پارسال فلان روز چی بهت گفتم !!؟"
دوستان ( همین ۴ - ۵ نفری که تصادفی از این بیقوله می گذرند ) مشکل اول را حل کنید بعد سراغ بقیه برویم : خودمان - اگر امروز دروغ نگفتی - زیراب همکارت را نزدی - دزدی نکردی - پارتی بازی نکردی - کاره ای شدی جو نگرفتت و به مردم کمک کردی عوض تخلیه عقده هات ! و خلاصه از این قبیل بعدش ادعا کن لیاقتت بهتر از اینه
باز هم میگم لیاقت این جماعت همینه بیخود هم از کوروش کبیر مایه نذارین اون بدبخت ساخت و مرد و رفت چند هزار سال پیش و به قول معروف " گیرم پدر تو بود فاضل ! از فضل پدر تو را چه حاصل !!!؟"

ـ






جوابیه









  • ـ