Thursday, May 21, 2009

دوسم دارم ... بوس





همه هم بگین این یارو شاعر بوده من میگم چرت و پرت گفته ! ـ
حالا هی شعرهاشو پشت سرش تکرار کنین بگین به به به جان خودم اگه کسی فهمیده باشه اینا اراجیفه !!! ـ


بی بی سی فارسی ما رو با افغانها یکی کرده بعضی ایرانیها هم عین گوسفند هر علقی به خوردشون بدن نگاه میکنن ... ـ


باز انتخابات شد ما فهیم شدیم ؟؟؟ ... پولشو بدین ! ـ
خودتونین داش !!!! ـ


هرکیو می بینم احساس می کنم باید عاشقش بشم ! ـ


هرکیو نمیبینم هم باید ببینم شاید عاضق شدیم ... ـ



پ.ن 1:ودکای اصل هم بی‌تاثیر نیست !!!!

پ.ن 2: اصلاً اصل قضیه همین بود ... قصه ی ما دروغ بود
پایین اومدیم ماست بود ، هرچه بجز غم ، راست بود

پ.ن 3 : دلم رو سوزوندی ای عشق ! ... کظم غیض بگیری ای دل !!!ـ

پ.ن 4 : همین است که بوده و می باشد
ـ



ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home